بلوز و شلوار بیمارستانی

بلوز و شلوار بیمار، پارچه اسپان باند 38 گرم، در رنگبندی صورتی و آبی، قد بلوز 80 سانتی متر و قد شلوار 100 سانتی متر.

توضیحات: البسه بیمارستانی، اقسام مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به ست کامل بلوز و شلوار و کلاه بیمارستانی، روتختی، زیرانداز بیمار، رول ملحفه، روتختی بیمارستان و سایر تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

بلوز و شلوار بیمارستانی از جمله لباس‌هایی است که امروزه در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی پرمصرف شده است. بلوز و شلوار بیماران در طرح‌ها و مدل‌های مردانه و زنانه، توسط شرکت‌ها و تولیدی‌های البسه بیمارستانی، تولید می‌شود و سایزبندی آن‌ها به شکلی است که به صورت تک سایز و انواع مختلف سایزبندی تولید و عرضه می‌گردد.

عموما طول بلوزهای بیمارستانی بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ سانتی متر است و طول شلوارهای آن، ۱۰۰ سانتی متر است. البته گفتنی است لباس‌ها و شلوارهای بیمارستانی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای هر سایزی قابل استفاده هستند.

بلوز و شلوار بیمارستانی: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با شرکت‌های مختلفی برای تامین البسه خود قرارداد می‌بندند. هدف از بستن این قراردادها، تهیه لباس‌هایی با کیفیت بالا با قیمت عمده است.

امروزه با شیوع ویروس کرونا و شلوغ شدن بیمارستان‌ها، استفاده از بلوز و شلوار بیمارستانی مخصوص بیمار بسیار پرمصرف شده. به دلیل قدرت بالای انتقال این بیماری، بسیاری از بیمارستان‌ها از لباس‌های یکبار مصرف استفاده می‌کنند. همچنین در مواقعی مثل بخش مراقبت‌های ویژه یا اتاق عمل ازلباس‌ یکبار مصرف پزشکی استفاده می‌شود.

قیمت بلوز شلوار بیمارستانی: قیمت انواع بلوز و شلوار بیمارستانی، به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل عبارتند از: جنس لباس، برند، شرکت تولیدکننده و کیفیت لباس، خرید لباس بیمارستانی در زمان خرید انواع البسه بیمارستانی باید به نکات زیر توجه کنید: لباس بستری بیمار باید نرم و لطیف باشد تا بیمار درون لباس احساس راحتی کند.

لباس‌ بیمارستانی باید به گونه‌ای تولید شود که مراجعین در زمان استفاده از آن احساس تعرق نکنند. در لباس‌های بیمارستانی، هر فرد متناسب با مسئولیت و نقشی که در بیمارستان دارد، از لباس‌های مخصوصی استفاده می‌کند که تمایز آن در رنگبندی و طرح آن است.

برای مثال: لباس و فرم پرستاران با لباس پزشکان از نظر رنگبندی متفاوت است. این کار علاوه بر اینکه باعث ایجاد یک نظم دهی مناسب می‌شود، باعث می‌شود تا افراد مراجعه کننده، نقش و مسئولیت هریک از افراد را به خوبی بشناسند.

بنابراین در انتخاب بلوز و شلوار بیمارستانی به رنگبندی لباس بیماران توجه فرمایید که تمامی آن‌ها یکدست باشند و طوری رنگ‌ لباس‌ها را انتخاب کنید، تا با پرسنل بیمارستان تمایز داشته باشند.

خرید عمده بلوز و شلوار بیمارستانی به دلیل استفاده کمتر از کلاه پزشکی، اکثر بیمارستان‌ها، ست کامل لباس بیمارستانی را خریداری نکرده و اقدام به خرید لباس و شلوار بیمارستانی می‌کنند.

اگر قصد خرید بلوز و شلوار بیمارستانی با کیفیت، ارزان قیمت و بدون واسطه، هم به صورت عمده و هم به صورت تکی را دارید، گروه تولیدی تب پوش را انتخاب کنید؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره سفارش محصول و خرید تجهیزات پزشکی با ضمانت، با ما در واتساپ در ارتباط باشید.