بهترین سوتین برای پرستاران هنگام استفاده از اسکراب

هر پرستاری می تواند به شما بگوید که یک شیفت فوق العاده طولانی چقدر می تواند خسته کننده باشد. راحت ماندن در حین حرکت از بیمار به بیمار دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است – از جمله سوتین شما.

یک سینه بند نامناسب می تواند تقریباً هر شیفتی در بیمارستان را غیرقابل تحمل به نظر برساند، چه رسد به موارد فوق العاده پر هیجان. زمان زیادی برای تنظیم تسمه ها و قلاب ها وجود ندارد، و مطمئناً تمام این پیاده روی می تواند عرق کند.

بهترین سوتین برای پرستاران چیست؟

برای کشف ویژگی‌هایی که باید به دنبال آن باشید، به علاوه چند مورد از انتخاب‌های برتر ما در مورد یک سوتین عالی برای پرستاران، بخوانید.

پرستاران چه سوتینی می پوشند؟

هنگام کار در یک شیفت طولانی، پوشیدن لباس هایی که به شما امکان می دهد در حین حرکت مداوم راحت باشید و احساس حمایت کنید، نه تنها مهم است – بلکه ضروری است. این شامل کفش، لباس، و آنچه زیر اسکراب می پوشید، شامل سوتین هم می شود.

در اینجا چند ویژگی وجود دارد که هنگام خرید بهترین سوتین برای پرستاران باید به آنها توجه کنید:

  • بدون سیم کشی  شما ممکن است فکر کنید، چرا underwire؟ اما آیا تا به حال سیم زیرین خود را در نیمه شیفت شکسته است؟ حداقل بگویم ایده آل نیست. زیر سیم زمانی که جابجا می شود یا می شکند می تواند بسیار تحریک کننده باشد. بنابراین، شما بدون آن بهتر هستید.
  • حمایت کردن.  یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید به دنبال آن باشید، پشتیبانی است. به عنوان یک پرستار، شغل شما بسیار فعال است. اطمینان حاصل کنید که سوتین شما می تواند تمام فعالیت هایی را که انجام می دهید پشتیبانی کند.
  • راحتی.  هیچ چیز راحت نیست که در طول روز روی پای خود بمانید، بنابراین حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که سوتینی پیدا کنید که همه چیز را ارزشمند کند. پارچه نرم و کشش زیاد تنها تعدادی از ویژگی هایی است که باید در مورد یک سوتین راحت برای پوشیدن در محل کار به دنبال آن باشید.
  • بدون درز.  اسکراب ها اغلب از پارچه ای سبک ساخته می شوند و می توانند محکم تر باشند. تعجب خواهید کرد اگر ببینید خطوط لباس زیرتان در اسکراب‌هایتان چقدر واضح است! یک سوتین بدون درز بدون توری روی فنجان یا بند می تواند این ظاهر را در حین کار به حداقل برساند.
  • رطوبت گیر.  اورژانس تماس می گیرد، و شما باید با سرعت کامل به سمت بیمار بروید. پس از رسیدن به آنجا، مطمئناً کمی عرق کرده اید. به همین دلیل است که شما به سوتینی نیاز دارید که نه تنها عرق پوست شما را حفظ کند، بلکه به شما کمک کند تا مطمئن شوید که به لباس شما راه پیدا نمی کند.

بهترین سوتین برای پرستاران

خوشبختانه، گزینه‌های سوتین زیادی برای آن دسته از شیفت‌ها وجود دارد که در آن‌ها فرصتی برای تمرکز روی وضعیت سوتین خود ندارید. شما فقط باید بدانید هنگام خرید چه چیزی را در اولویت قرار می دهید. در اینجا چند مورد از ویژگی هایی است که باید در بهترین سوتینی که می توانید در محل کار بپوشید، جستجو کنید.

سوتین های ورزشی

وقتی پرستار هستید، یک روز کاری معمولی می تواند شبیه دویدن ماراتن باشد. فقط منطقی است که سوتین های ورزشی یک مورد رایج هستند. آنها نه تنها فوق العاده راحت هستند، بلکه عرق گیر هستند، و آنها را به گزینه ای عالی برای تمام کارهایی که در طول روز (یا تمام شب) انجام می دهید تبدیل می کند.

یکی از مورد علاقه های مطلق ما،   سوتین ورزشی Paige Wrap Front است . Paige دارای جزئیات مش برقی است که فوق العاده تنفس است و فنجان های بدون سیم بدون خطر شکستن یا شل شدن، پشتیبانی عالی را ارائه می دهند. پدهای متحرک قابل جابجایی و تسمه های قابل تنظیم تنظیم دقیق تری را اضافه می کنند، بنابراین بر خلاف سوتین های ورزشی معمولی که روی سر شما می کشند، می توانید تناسب کامل را با Paige پیدا کنید. حتی بهتر از آن این است که این سینه بند ورزشی معمولی شما به نظر نمی رسد – سوتین Paige دارای یقه ای است که از یک لباس پرفورمنس انتظار ندارید.

سوتین های بی سیم

در حالی که ممکن است به سوتین معمولی زیر سیم خود عادت کرده باشید، هنگامی که از سیم بدون سیم استفاده می کنید، ممکن است بپرسید که چرا زودتر تغییر را انجام نداده اید. تحریک و ناراحتی را از بین ببرید – با سوتینی بروید که تمام آن پشتیبانی را بدون نیاز به افزودن فلز به مخلوط فراهم می کند. تمام سوتین‌های AnaOno بدون سیم ساخته شده‌اند به همین دلیل: بدون توجه به اندازه یا شرایط شما، بدون سیم شما را راحت نگه می‌دارد بدون اینکه پشتیبانی روزانه را از بین ببرید.

سوتین های بسته جلو

اگر به دنبال سوتینی با پشتیبانی بیشتر و دسترسی آسان هستید، یک سوتین برای بسته شدن از جلو بهترین گزینه شما خواهد بود. برای راحتی بیشتر، تاثیر زیاد و کمی بالا آمدن با کمربندهای کوچک خداحافظی کنید و سلام کنید.

سوتین   بیانکا توصیه اصلی ما  در مورد بسته شدن از جلو است. با شش گیره جلویی، برای روزهایی که دائماً در حال حرکت هستید احساس راحتی و حمایت خواهید کرد. این سوتین همچنین دارای توری در پشت برای تنفس بیشتر، پدهای ساده و بند های قابل تنظیم برای راحتی بیشتر است.

سوتین با حداقل تزیینات

بسته به نوع اسکراب‌هایی که می‌پوشید، اغلب این لباس‌ها به دلیل جنس سبک‌شان و همچنین کمی چسبان می‌توانند کمی شفاف باشند. این بدان معناست که هرگونه تزیین یا جزئیات روی سینه بند شما ممکن است برجستگی هایی را در اطراف سینه شما نشان دهد. بهتر است سوتین هایی با حداقل تزیینات انتخاب کنید – از توری، جزئیات اضافه شده و خطوط فرورفته که ممکن است در پارچه دیده شود اجتناب کنید. نه تنها استفاده از سوتین های بدون درز با جزئیات و تزئینات کمتر عملی تر است، بلکه صد برابر راحت تر نیز خواهد بود.