کاور استین ضد آب خاکستری تیره

این روکش بازو ضد آب با روکش ضد آب در پشت پارچه پلی استر است.کاور استین ضد آب خاکستری تیره یک لباس ضروری برای فصل بارانی و هوای بادی است. با این کاور استین شما می توانید استین لباس خود را در برابر باران و آب و غبار محافظت کنید، بدون اینکه ظاهر دیده آن تغییر کند. طراحی زیبا و مناسب این کاور استین، به شما اجازه می دهد که در هر شرایطی شیک و محافظت شده به نظر برسید.با جنس با کیفیت و ضدآب این کاور استین، نگرانی از نفوذ آب به لباس شما ندارید. این کاور استین بسیار سبک و قابل حمل است، بنابراین به راحتی می توانید آن را درکیف یا کیفچه خود نگهداری کنید تا در هر لحظه و هر مکان از آن استفاده کنید. از طرفی، کاور استین ضد آب خاکستری تیره همراهی بسیار عالی برای سفرهای خارج از شهر، کمپینگ یا هر فعالیت فضای باز دیگری است. با استفاده از این کاور استین، مطمئن باشید که تبدیل شدن لحظات لذت بخش شما به تجربه ای ناراحت کننده به دلیل باران، دیگر ممکن نخواهد بود.

رنگ بندی:

قیمت:

توضیحات کامل محصول

کاور استین ضد آب خاکستری تیره یکی از بهترین انتخاب ها برای محافظت از استین شما در برابر عوامل جوی و خرابکاری های مختلف است. با طراحی زیبا و کاربردی، این کاور به راحتی بر روی استین قرار می گیرد و باعث حفظ ظاهر زیبای استین شما خواهد شد.

این کاور استین از مواد با کیفیت ساخته شده است که باعث مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار می شود. با استفاده از این کاور، می توانید استین خود را از آب باران، نور خورشید و خرابکاری های روزمره محافظت کنید و طول عمر آن را افزایش دهید.

با داشتن کاور استین ضد آب خاکستری تیره، می توانید استین خود را به راحتی نگهداری کنید و از دیگر حفظ ظاهر زیبای استین لذت ببرید. این کاور علاوه بر ارائه حفاظت، با طراحی زیبا و شیک، جزئی اساسی از تجهیزات باغبانی شما خواهد شد.