لباس بیمار تترون نواردوزی صورتی

لباس بیمارستانی زنانه از نمونه محصولات طب پوش می باشد از جنس پارچه تترون گرماژ ,(160و170)و پنبه (170و 150)تولید می شود. لباس های بیمارستانی زنانه معمولا رنگ های روشن همچون رنگ صورتی، یاسی ، گلبهی و… میباشد.شرکت طب پوش محصولات خود را بر طبق سفارش مشتری در سایزها و رنگهای دلخواه تولید و عرضه می نماید.لباس بیمار یکی از به روزترین و متنوع ترین محصولات ارمک است که با درنظر گرفتن اصل بی حوصلگی بیماران دوخت شده است و دارای تنوع است. ویژگی لباس بیمار زنانه لطیف بودن پارچه و ماندگاری و استقامت دربرابر شست و شو ی مکرر واتو کردن پی در پی است.

رنگ بندی:

قیمت:

توضیحات کامل محصول

لباس بیمار تترون نواردوزی صورتی یک اثر هنری و زیبا است که با جزئیات دقیق و ظرافت بی نظیر ساخته شده است. این لباس بیمار، از جنس تترون بافته شده و با نواردوزی هایی از الگو های گل و بته و تزئینات زیبا تزیین شده است که ظاهری بسیار شیک و خاص به آن می بخشد.

رنگ صورتی این لباس بیمار تترون، زنانگی و زیبایی را نمایان می سازد و در هر محیطی به چشم می خورد. الگوهای نواردوزی دقیقاً بر روی تترون صورتی آراسته شده اند و باعث تأثیر محشری بر روی کسانی که این لباس را مشاهده می کنند می شود.

این لباس بیمار تترون نواردوزی صورتی مناسب برای مهمانی ها، جشن ها یا مراسم های ویژه است و مانند یک جواهر هنری، زیبایی و شکوه به صاحبش می بخشد. من این لباس را به شما توصیه می کنم، زیرا قطعاً توانایی جلب توجه و جلوه یک روز خاص را دارد.