لباس بیمارستانی تترون نواردوزی

لباس بیمارستانی مردانه نمونه محصولات طب پوش می باشد که از جنس پارچه تترون گرماژ(170و 160) و فیلامنت پنبه گرماژ(150 و 170)است.این نوع لباس از جدیدترین محصولات لباس شرکت طب پوش به اسم نواردوزی شده معروف است.لباس بیمارستانی مردانه به طور معمول اکثرا به رنگ آبی است.شرکت طب پوش محصولات خود را بر طبق سفارش مشتری در سایز ها و رنگ های دلخواه تولید و عرضه می نماید.لباس بیمارستانی مردانه کد معمولا مدل های مردانه کمی کوتاه تر از مدل زنانه است. دارای یقه گرد است ولی در صورت درخواست مشتری می تواند یقه هفت و …نیز باشد. پارچه ی طرح دار لباس بیمار تترون نواردوزی از جنس پنبه 150 یا180 گرمی است.امروزه با توجه به تنوع طلبی مشتریان و جدید و شیک بودن لباس ها تصمیم به دوخت نوع جدیدی از لباس بیمار با عنوان طرح دار گرفته است،که شامل ترکیب رنگ تیره و روشن است. لباس کد205 در قسمت دکمه خور و جیب ها دارای تفاوت رنگ از لباس اصلی است.این نوع لباس برای دوری از یکنواختی و تکراری شدن پوشش بیماران است.لباس بیمارستانی لباس بیمار تترون نواردوزی همان طور که گفته شد از جنس پنبه و تترون می باشد که بسیار مقاوم و راحت و قابلیت شست و شو نیز دارد . با خیال راحت می توانید لباس بیمارستانی مردانه را با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.

رنگ بندی:

قیمت:

توضیحات کامل محصول

لباس بیمارستانی تترون نواردوزی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال راحتی و شیکی هستند، حالت سبک و خنک این لباس از آن یک گزینه عالی برای هر نوع فصلی می کند. با ترکیب خوش رنگ ها و طرح های نواردوزی زیبا، این لباس بیمارستانی توانایی ایجاد شکوه و زیبایی در محیط بیمارستان را دارد.

مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده شده در تولید این لباس، آن را برای استفاده مداوم و شست وشو آسان مناسب می سازد. طراحی های منحصر به فرد نواردوزی این لباس، احساس خوبی را به بیمار یا همراهش القا می کند و به دلیل راحتی و سهولت حرکت، مناسب برای هر نوع فعالیت روزانه است.

با خرید این لباس بیمارستانی تترون نواردوزی، شما به عنوان خریدار، نه تنها به شیاکی و زیبایی داشته باشید بلکه مطمئن باشید که بیمار خود نیز در یک حالت راحت و مطمئن خواهد بود.