لباس بیمار تترون راه راه آبی

این نوع لباس بیمار از جنس پارچه فیلامنت پنبه 150یا 180 گرمی است که شامل نخ تار فیلامنت و نخ پود پلی استر (پنبه) است.وجود پنبه در لباس بیمار کد 206 راه راه آبی مناسب برای تابستان های گرم است.همچنین باعث سبکی و خنکی لباس می شود .پارچه ی این نوع لباس به علت وجود الیاف پلی استر در نخ پارچه شرایط چروک پذیری آن بسیار کم است و چروک پدیر نیست برای همین بسیار کم اتو می شود این پارچه امکان تبخیر کردن اب و مایعات را دارد بنابر این بسیار سریع نسبت به سایر پارچه ها خشک می شود.شماره نخ پود استفاده شده در این لباس بسیار زیاد است بنابراین ماشین بافندگی نیاز ندارد که دفتین محکمی بزند برای همین پود این نوع لباس دارای فاصله های به اندازه ی سر سوزن است. با اطمینان خاطر می توانید لباس بیمار تترون راه راه آبی را با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.

رنگ بندی:

قیمت:

توضیحات کامل محصول

لباس بیمار تترون راه راه آبی یک انتخاب شیک و زیبا برای فصل تابستان است. طراحی منحصر به فرد این لباس با الهام از رنگ آبی دریا و راه رها، همراه با جزئیات ظریف و زیبا، این لباس را به یک انتخاب استثنایی تبدیل کرده است. با ترکیب دقیق رنگ ها و طرح های زیبا، لباس بیمار تترون از هر زاویه به چشم می آید و شما را در بین مهمانان خود متمایز می کند.

ویژگی دیگری که لباس بیمار تترون راه راه آبی را تمایز می دهد، استفاده از جنس با کیفیت و راحتی فوق العاده. با توجه به جنس خنک و نرم این لباس، شما می توانید در روزهای گرم تابستانی با آرامش و راحتی در آن قدم بگذارید. علاوه بر این، طراحی مناسب و متناسب لباس، احساس راحتی و آسایش حین استفاده را برای شما فراهم می کند.

در مجموع، لباس بیمار تترون راه راه آبی علاوه بر زیبایی و شیاکت، دارای ارزش افزوده های بیشماری است که شما را از خرید این لباس تحت تاثیر قرار می دهد. با انتخاب این لباس، مطمئن باشید که به یک استایل منحصر به فرد دست پیدا خواهید کرد و براقیت و جذابیت شما را به نمایش خواهید گذاشت.