اسکراب زنانه ترگال کجراه

روپوش اتاق عمل طب پوش با نام اسکراب نیز شناخته می شود.لباس اتاق عمل به دو دسته ی یکبار مصرف و پارچه ایی تقسیم می شود .روپوش اتاق عمل بسته به کاربردی که مد نظر است می تواند ترگال ساده /کجراه /تترون باشد.اسکراب یا لباس اتاق عمل طب پوش به دلیل این که لباس در محیط های جراحی کاربرد دارد و فرد با احشای خونی اتباط دارد باید با رنگ های متضاد کار شود . رنگ سبز و آبی در اتاق عمل باعث افزایش تمرکز و دید فرد در حین عمل می شود .رنگ سبز و یا رنگ آبی تکمیل کننده و یا مکمل رنگ قرمز حساب میشود .ویزگی های لباس اتاق عمل :لباس اتاق عمل طب پوش به دلیل ارتباط با احشای خونی باید قابلیت شست و شوی مداوم داشته باشد . به دلیل شست و شو های مکرر لباس اتاق عمل باید از جنس کجراه باشد. لباس اتاق عمل به دو دسته ی مردانه و زنانه تقسیم می شود،لباس اتاق عمل مردانه بلوز و شلوار است و لباس اتاق عمل زنانه شامل مانتو و شلوار است. لباس اتاق عمل ضد اب ژاول است . آب ژاول مایعی است که برای گند زدایی کاربرد دارد این ماده کابرد نظافتی دارد . در صورتی که لباس با آب ژاول شسته شود نباید پارچه تغییر رنگ دهد و یا کمرنگ و پر رنگ شود .با اطمینان خاطر می توانید لباس اتاق عمل (اسکراب) زنانه طب پوش را با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.

رنگ بندی:

قیمت:

توضیحات کامل محصول

اسکراب زنانه ترگال کجراه یک محصول بی نظیر است که توانسته است به عنوان یک پاکنه برتر در بازار به شهرت برسد. این اسکراب با داشتن مواد طبیعی و حاوی حبوبات و اسانس های معطر، قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد. فرمولاسیون منحصر به فرد آن از پوست خشک و کدر خلاصه می کند و آن را احیا می کند. همچنین بازگشت نرمی و تازگی پوست بعد از استفاده از این اسکراب، حس لذت بخش و بی نظیری به شما القا می کند.

ترکیبات طبیعی اسکراب ترگال کجراه ویژگی های ضد التهابی دارنده ، آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی دارد. این اسکراب ایده آل برای تمام انواع پوست، از جمله پوست های حساس به عنوان یک درمان آرامش بخش برای پوست به شمار می رود. علاوه بر این، بوی خوشبو و ملایم آن پس از استفاده، احساس شادابی و خوشبویی بر روی پوست را به شما القا می کند.

اسکراب ترگال کجراه خالص که تمامی اجزای آن بی سواد هستند، برای افرادی که به دنبال محصولات طبیعی و آلرژیک می باشند به شدت توصیه می شود. تجربه شگفت انگیز پاکنه و لذت بخش کرماسیون با این اسکراب، شما را به یک دنیای جدید از زیبایی و تازگی پوست می برد.