اسکراب جراحی زنانه ترک جلو بسته رنگ زرشکی

اسکراب جراحی زنانه جلو بسته ترک رنگ زرشکی این محصول از جنس پارچه ترک راحت و سبک می باشد . همچنین این محصول در ۵ رنگ بندی مختلف تولید و عرضه می شود. دارای آستین سه ربع و قد ۷۵ سانتی متر برای سایز ۳۶ به همراه شلوار و کلاه عرضه می شود.

رنگ بندی:

قیمت:

توضیحات کامل محصول

اسکراب جراحی زنانه به صورت خرید اینترنتی اسکراب جراحی از جنس پارچه ترک و دوخت روپوش پزشکی طب پوش این محصول دارای رنگ زرشکی که در ۵ رنگ مختلف تولید و عرضه می شود.

میتوانید مقاله رنگ ها را اینجا مشاهده نمایید این محصول دارای دو جیب عمیق و بزرگ برای جا سازی راحت لوازم در آن در نظر گرفته شده است.همچنین این محصول به صورت بلوز و شلوار و کلاه عرضه می شود.

اسکراب جراحی زنانه ترک جلو بسته دارای برش و تن خوری مناسب برای تمامی سلیقه هاست.این محصول دارای قد ۷۵ سانتی متر برای کوچکترین سایز ۳۶ را داراست.برش پشت این اسکراب دارای دو ساسون برای فرم دهی مناسب در نظر گرفته ایم.اسکراب جلو بسته دارای آستین سه ربع برای راحتی در اتاق عمل در آن طراحی شده است.اسکراب جراحی زنانه یقه هفت و راحت را داراست.اسکراب جراحی جلو بسته ترک دارای سایز ۳۶ الی ۴۶جنس پارچه این محصول از بهترین نوع پارچه ترک سبک و مقاوم و استحکام زیادی را داراست.شلوار این محصول پشت کش دار و جلو بندی و بسته کش بندی برای تنظیم مناسب اندازه کمر در آن تعبیه شده است.شما به صورت خرید اینترنتی اسکراب جراحی از مزیت های آن برخوردار شوید.