گان تک بیمار

جهت خرید ارزان قیمت گان تک بیمار کلیک کنید. گان تک یکبار مصرف بیمار در رنگبندی صورتی و آبی پارچه اسپان باند 38 گرم عرض 70 الی 80 سانتی متر قد 120 سانتی متر.

گان تک بیمار: بیشترین کاربرد را در اتاق‌های عمل و مکان‌های پرخطری همچون بخش مراقبت‌های ویژه، کلینیک‌های زیبایی، بخش بستری شدن بیماران کرونایی، درمانگاه‌ها و مطب‌ها دارد.

گروه تولیدی تب پوش به دلیل تقاضای بالای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، گان‌ها را به صورت تکی نیز به فروش می‌رساند. گفتنی است که تب پوش، در ابتدا ست کامل گان کلاه شلوار یکبار مصرف بیمار، را به فروش می‌رساند اما به دلیل مصرف و تقاضای بالای مشتریان، خرید گان تک بیمار نیز در این تولیدی ممکن است.

مشخصات گان تک بیمار: گان‌های پزشکی به دلیل اینکه در مکان‌های پرخطر از آن‌ها استفاده می‌شوند، یکبار مصرف تولید می‌شوند. این گان‌ها مانند سایر انواع لباس بیمارستانی، از جنس پارچه اسپان باند با گرماژ ۳۸ گرمی بوده و به راحتی قابل استفاده و تعویض هستند.

به لطف این پارچه، هوا به خوبی از گان عبور کرده و در صورت استفاده مداوم، فرد دچار تعریق نمی‌شود. همچنین این لباس‌ها سبک و کم وزن هستند و فرد دچار خستگی نمی‌شود.

همچنین گفتنی است که بافت‌های این لباس بسیار ریز هستند که به موجب آن از انتقال ویروس‌ها جلوگیری می‌کند. از گان‌ها در موارد مختلفی مثل: گان آرایشی، گان جراح اتاق عمل و گان یکبار مصرف پزشکی بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمولا گان‌های آرایشی به رنگ صورتی و گان‌های بیمارستانی آبی رنگ هستند.

کاربرد گان یکبار مصرف بیمار: گان تک بیمار به منظور محافظت از بیماران و پزشکان در برابر میکروارگانیسم‌هایی که توسط دیگران یا خود شخص انتقال میابد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پاتوژن‌هایی که از طریق خون، سلول‌های پوستی و مایعات بدن منتقل می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد عفونت‌های خطرناکی همچون  HIV، ویروس‌های هپاتیت، ویروس کرونا، ابولا، آنفولانزا و سایر عفونت‌ها شوند. به همین دلیل است که وجود آن‌ها در زمان جراحی اجباری و ضروری است.

ویژگی های گان تک بیمار: گان تولید شده از پارچه اسپان باند با گرماژ ۳۸ گرمی دارای ویژگی هایی نظیر قیمت مناسب، کیفیت بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب و مایعات با قدرت جذب بالای پارچه، ضد حساسیت، سبک و در عین حال مقاوم، سهولت در پوشیدن لباس، مقاوم در برابر پارگی و سوراخ شدن، بدون پرز، کرک و غبار، داری خواص آنتی استاتیک، مقاومت مناسب در برابر احتراق، مقاوم در برابر تکثیر میکروارگانیسم‌ها می باشد.

با توجه به این ویژگی های ذکر شده قد لباس باید تا سر زانو باشد به همین دلیل قد آن ۱۱۰ الی ۱۲۰سانتی متر است.

**خرید تجهیزات پزشکی با ضمانت ** خرید ارزان قیمت گان تک بیمار توسط بسیاری از درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، به دلیل مصرف بالای این کالا، به خصوص در زمان گسترش و همه گیری ویروس کرونا،منجر به خرید عمده این محصول شده است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای خرید تکی و عمده گان پزشکی با کیفیت و با قیمت مناسب، گروه تولیدی و پخش البسه بیمارستانی تب پوش را انتخاب کنید.