لیست قیمت روپوش پزشکی جین

لیست قیمت روپوش پزشکی جین یک لیست جامع از قیمت های محصولات روپوش پزشکی شرکت جین است. این روپوش ها شامل روپوش های جراحی، روپوش های معاینه، روپوش های جدیدترین فناوری و سایر محصولات مرتبط می شود. لیست قیمت شامل قیمت ها، اطلاعات فنی و مشخصات محصول برای هر کدام از روپوش ها است.

۱. روپوش جراحی:

روپوش جراحی یکی از محصولات اصلی شرکت جین است که برای استفاده در فرآیندهای جراحی طراحی شده است. این روپوش ها از جنس پارچه‌ای مقاوم و ضدعفونی ساخته شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی نظیر ضدباکتریال و تنفس‌پذیر بوده و در انواع مختلف مانند جین سافتکس و جین استریل ارائه می‌شوند.

۲. روپوش معاینه:

روپوش معاینه جین مناسب برای استفاده در محیط‌های پزشکی برای معاینات و آزمایشات می‌باشد. این روپوش‌ها دارای قابلیت ضدآب و ضدعفونی بوده و از جنس پارچه ای با کیفیت ساخته شده اند. همچنین، طراحی و ساختار آنها برای حفظ حرکت آسان و راحت پزشکان و پرستاران در حین انجام معاینه بهینه شده است.

۳. روپوش قابل شستشو:

روپوش قابل شستشو جین به عنوان یک روپوش پزشکی قابل استفاده مجدد طراحی شده است. از آنجایی که در برخی از موارد ممکن است روپوش با کثیف شدن دچار آلودگی شود، استفاده مکرر و شستشوی آسان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روپوش قابل شستشو جین دارای ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر شستشو و کیفیت حفظ ظاهر اصلی پس از چندین بار شستشو می‌باشد.

۴. روپوش جدیدترین فناوری:

شرکت جین تمامی تلاش خود را در راستای بهبود و ارتقای روپوش های پزشکی با استفاده از جدیدترین فناوری ها می کند. روپوش های جدیدترین فناوری شرکت جین دارای ویژگی هایی چون مقاومت در برابر برخی مواد شیمیایی، ضدآبی، و تنفس‌پذیری بسیار بالا هستند. این روپوش ها برای حفظ بهترین میزان بهداشت و راحتی برای پزشکان و پرستاران در طول فرآیندهای درمانی کاربرد دارند.

۵. روپوش محافظ:

روپوش محافظ جین طراحی شده است تا در مقابل خطرات محیطی مانند آلودگی هوا، اشعه ماوراء بنفش، مواد شیمیایی و بیماری ها، حفاظت کاملی ایجاد کند. این روپوش ها دارای لایه‌های محافظتی بیشتری هستند که می‌توانند به پزشکان و پرستاران کمک کنند تا در معرض خطرات محیطی حین انجام کار باشند.

۶. روپوش ویژه کودکان:

با توجه به حساسیت بیشتر کودکان نسبت به عفونت‌ها، روپوش ویژه کودکان جین برای استفاده در بخش‌های پزشکی مختلف طراحی شده است. این روپوش ها دارای اندازه‌ها و قابلیت‌هایی به همراه دارند که با رعایت راحتی و ایمنی کودکان جهت استفاده از آنها، تولید شده اند.

۷. روپوش بازیافتی:

روپوش بازیافتی جین برای حفظ محیط زیست طراحی و تولید می‌شوند. این روپوش ها با استفاده از مواد قابل بازیافت و اثرات محیطی کمتر، برای کاهش آلودگی محیطی و محافظت از منابع طبیعی به کار می‌روند. این نوع روپوش‌ها همچنین با توجه به سازمان‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال راهکارهای سازگار با محیط زیست هستند، مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرند.

۸. روپوش شفاف:

روپوش شفاف جین با توجه به نیازمندی‌های خاص برخی فرآیندهای پزشکی (مانند جراحی پلاستیک) طراحی شده است. این روپوش ها از یک مواد شفاف و مقاوم به نام ترانسپارنت پلاست استفاده می‌کنند که به پزشکان اجازه می‌دهد تا در حین عمل جراحی، مناطق دقیق را به خوبی ببینند.

۹. روپوش ضدآب:

روپوش ضدآب جین با استفاده از یک لایه و پوشش کامل ضدآب طراحی شده است تا رطوبت و مایعات ناخواسته به داخل روپوش وارد نشود. این روپوش ها برای فرآیندهایی که نیاز به حفظ خشکی و بهداشت دارند، بسیار مناسب هستند.

۱۰. روپوش ویژه واکسیناسیون:

روپوش ویژه واکسیناسیون جین برای استفاده در فرآیندهای واکسیناسیون و تزریقات طراحی شده است. این روپوش ها دارای طراحی‌ها و ویژگی‌هایی هستند که به صورت بهینه از جنس پارچه ای مقاوم در برابر نفوذ مایعات و عفونت‌ها ساخته شده‌اند.

لیست قیمت روپوش پزشکی جین به عنوان یک منبع اطلاعاتی کارآمد برای مشتریان و کاربران حوزه پزشکی استفاده می‌شود. این لیست قیمت اطلاعات جامعی درباره قیمت‌ها، مشخصات فنی و ویژگی‌های محصولات جین را ارائه می‌دهد. همچنین، با استفاده از این لیست قیمت، امکان انتخاب محصولات مناسب با توجه به نیازهای خاص کاربران وجود دارد. شرکت جین با عرضه روپوش های با کیفیت بالا و متنوع، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد را در اختیار دارند.