خرید رول یکبار مصرف و رول ملحفه روتختی بیمارستان

خرید رول یکبار مصرف با عرض 60 و رول ملحفه روتختی بیمارستان تهیه شده از اسپان باند با گرماژ 17 گرم، خرید اینترنتی و ارزان قیمت رول ملحفه یکبار مصرف در تب پوش.

رول ملحفه روتختی بیمارستان: ضد آب و بسیار نرم و لطیف،قابل استفاده در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز درمانی و کلیه محیط‌های عمومی در رنگ بندی سفید و آبی، با کیفیت و قدرت جذب بالا، در عرض 60 سانتی متر و متراژ 20 متری، دارای پرفراژ در هر ۱۸۰سانتی متر، تهیه شده از پارچه اسپان باند گرماژ ۱۷.

توضیحات: در بیمارستان ها و درمانگاه ها، برای انجام دادن انواع تزریقات و آمپول، پاکیزه و استرلیزه بودن محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این راستا، خرید رول یکبار مصرف و رول ملحفه روتختی بیمارستان می تواند کمک بزرگی برای این مراکز درمانی باشد. اما چرا؟ رول ملحفه روتختی بیمارستان از پارچه اسپان باند بوده و در گرماژهای مختلف تهیه شده است.

هر چه میزان این گرماژ بیشتر باشد در نتیجه ضخامت رول آن نیز بیشتر می‌شود و در مقابل ساییدگی و پارگی مقاومت بیشتری نشان می‌دهد.در تولید رول ملحفه روتختی بیمارستان بیشتر از گرماژ ۱۷ گرم استفاده می‌شود. در این صورت به لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر است.

شما در تب‌ پوش می‌توانید متناسب با نیازتان، گرماژ مورد نظر خود را از ما در خواست کنید و اقدام به خرید رول یکبار مصرف کنید. جنس رول ملحفه یکبار مصرف اسپان باند (SpunBond)، گرماژ پارچه ۱۷ گرم ، پرفراژ۱۸۰ سانتی متر.

ویژگی ها: بسیار با کیفیت، قدرت جذب بالا و ضد آب، قبل از خرید رول یکبار مصرف به این موارد توجه کنید شاید شما هم جزو افرادی باشید که با وجود اطمینان از بهداشت و تمیزی و شست و شوی مرتب محیط و ملحفه ها و رو تختی ها همچنان از استفاده از خدمات آن مرکز اطمینان خاطر نداشته باشید.

به طور مثال تصور کنید برای انجام خدمات لیزر موهای زائد یا تزریق آمپول وارد کلینیک زیبایی و درمانی شده اید؛ با اینکه در این مراکز شستشو و نظافت به طور مرتب انجام می پذیرد اما صرف تردد زیاد افراد مختلف و یا لکه ای قدیمی روی ملحفه تخت حس بدی به شما بدهد و دیگر تمایلی به استفاده از آن خدمات نداشته باشید.

اینجاست که خرید رول یکبار مصرف پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و خیال شما را از بابت بهداشت و پاکیزگی راحت می کند. همچنین استفاده از رول های یکبار مصرف از احتمال انتقال بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

رول ملحفه یکبار مصرف چه جنسی دارد؟ اسپان باند نوعی پارچه است که از  الیاف پلی پروپیلن تهیه شده و در تولید سایر لوازم مانند: روتختی بیمارستان و زیرانداز بیمار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. SpunBond را با نام‌های بی بافت و نبافته سوزنی نیز می‌شناسند.

در تولید و تهیه انواع البسه مصرفی بیمارستانی همچون رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی، از پارچه آن استفاده می‌شود. به عنوان مثال: در لباس بیمارستانی، لباس یکبار مصرف ام آر آی، گان پزشکی، لباس یکبار مصرف پزشکی و سایر موارد مصرفی از این پارچه استفاده می‌شود.

از جمله ویژگی‌های این پارچه که در زمان خرید رول یکبار مصرف باید به آن توجه کنیم، عبارتند از: بسیار نرم و سبک، با قدرت جذب بالا، جلوگیری از انتقال ویروس و میکروب، ضد حساسیت.

رول ملحفه روتختی بیمارستان چه کاربردهایی دارد؟ از رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی برای محافظت از تشک و بالشت در مقابل آلودگی‌های مختلفی از جمله خون، ترشحات بیمار، مایعات عفونی و سایر موارد استفاده می‌شود که به لطف قدرت بالای این رول‌ها از انتشار و انتقال بیماری، جلوگیری می‌شود.

لازم به ذکر است که رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی در دو حالت، رول‌های پرفراژدار و رول‌های ساده تولید می‌شود. این رول‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به اندازه مورد نظرتان، اقدام به خرید رول یکبار مصرف کنید.

خرید رول ملحفه یکبار مصرف چه مزایایی دارد؟ رول ملحفه روتختی بیمارستان ها همانطور که از اسم آن مشخص است، به صورت رول استفاده می شوند. چرا که به این صورت می توان در هزینه صرفه جویی کرد. از جمله ویژگی های رول ملحفه یکبار مصرف این است که از منسوجات نبافته درست شده اند.

به این معنی که قابلیت شستشو را ندارند. انعطاف پذیری، نرم بودن و قابلیت برش دادن بسیار راحت آن، باعث شده تا استفاده های بسیار زیادی از آن بشود. در یک دسته بندی کلی، ویژگی های رول ملحفه روتختی بیمارستان، عبارت است از: رعایت موارد بهداشتی، عدم نیاز به اتوکشی، استفاده آسان و کاهش هزینه‌های دوخت، پیشگیری از انتشار باکتری‌ها، ویروس‌ها و بیماری‌ها، صرفه جویی در وقت برای دوخت و شستشوی پارچه.

در چه مکان‌هایی از رول ملحفه یکبار مصرف استفاده می‌شود؟ از رول ملحفه روتختی بیمارستان می‌توان در مکان‌های زیادی استفاده کرد. این رول‌ها به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارند در مراکز درمانی به خصوص بیمارستان‌ها بسیار پرمصرف هستند و معمولا این مراکز اقدام به خرید رول یکبار مصرف به صورت عمده می‌کنند. کلیه مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها ،کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، سالن‌هایی آرایشی، مراکز ماساژ، هتل‌ها، مهمان سراها، مسافرخانه‌ها، هواپیما‌ها، قطارها ،کشتی‌ها و اتوبوس‌ها.

قیمت خرید رول یکبار مصرف چقدر است؟ رول یکبار مصرف در سه عرض متفاوت، برای استفاده در تخت‌های بیمارستان و معاینه در مراکز بهداشتی طراحی و تولید می‌شود. با توجه به اینکه رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی در گرماژهای ۱۵ تا ۴۰ گرم تولید می‌شود، طبیعی است برای افزایش ضخامت باید وزن پارچه تولید شده بالاتر باشد، در نتیجه قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

عموم رول‌های معمولی با گرماژ ۱۷ گرم تولید می‌شود. علت آن هم این است که نسبت به قیمتی که دارد، ضخامت مناسبی دارد. شما می‌توانید درپادرا با توجه به نیازتان، مقدار گرماژ را تعیین کنید. برای خرید رول یکبار مصرف و رول ملحفه روتختی بیمارستان تنها کافی است در واتساپ به ما پیام بدهید.

آیا خرید رول یکبار مصرف ضروری است؟ پیشرفت علم و صنعت نساجی با تولید رول ملحفه ای یکبار مصرف کمک بزرگی به حوزه پزشکی و بهداشت و درمان کرده است. این ملحفه ها به دلیل سبک و نرم بودن و همچنین برش راحت کاربرد زیادی در مراکزی که به مردم خدمات می دهند دارند.

به عنوان مثال: در مراکزی که خدمات لیزر و اپیلاسیون ارائه می شود برای جلوگیری از نشت موم و ژل های خنک کننده از این رول های یکبار مصرف استفاده می شود؛ همچنین در مراکزی که فیزیوتراپی انجام می شود از این محصولات جهت حفظ بهداشت محیط و بیماران استفاده می کنند. مراکز ورزشی و سالن های ماساژ، هتل ها و وسایل حمل و نقل عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مطلب پیشنهادی: لباس بیمارستانی جمع بندی امروزه با شیوع بیماری های واگیردار و ویروس های متنوع دیگر استفاده و خرید رول یکبار مصرف مختص مراکز زیبایی و درمانی نیست بلکه مراکزی مانند هتل ها و وسایل حمل و نقل مانند قطارها بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.

علاوه بر این خرید رول یکبار مصرف برای مسافرت خانوادگی رفتن هم بسیار مناسب است زیرا با همراه داشتن آن با خیال آسوده از تخت های محل اسکان استفاده می شود. در سال های گذشته برای خرید رول یکبار مصرف فقط رنگ سفید آن در دسترس بود اما امروزه با پیشرفت دستگاه های نساجی انواع رنگی مانند: سبز، صورتی،نارنجی، آبی و … آن هم تولید می شود و در دسترس است.

جنس رول یکبار مصرف از چیست؟ به طور کلی رول یکبار مصرف از پارچه اسپان باند در گرماژهای متعدد تولید و روانه بازار می شود. هر چه میزان این گرماژ بیشتر باشد، ضخامت آن در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بیشتری خواهد داشت.

اصلی ترین مزایای ملحفه یکبار مصرف بیمارستان چیست؟ رول ملحفه یکبار مصرف برای محافظت از تشک و بالشت در برابر هر گونه آلودگی از جمله خون، ترشحات بیمار و مایعات عفونی تهیه گردیده است.