زیرانداز بیمار (بسته ۱۰ عددی)

خرید زیرانداز بیمارسایز بندی 60cm x 90cm، وزن 80 گرم، تعداد هر بسته 10 عدد، استفاده از پودر جاذب با قدرت بالا، ضد حساسیت و ضد بو و جلوگیری از نشت بو، استفاده از مواد اولیه آنتی باکتریال، قابلیت جذب بالای مایعات و ترشحات و کیفیت بالای ساخت.

توضیحات: خرید زیرانداز بهداشتی بیمار در سایز 90*60، قیمت پد زیرانداز بیمار یکبار مصرف با کیفیت عالی و ۵ لایه جهت جلوگیری از انتقال رطوبت، خرید اینترنتی به قیمت عمده.

در تولید زیر انداز بهداشتی بیمار، جهت اینکه جذب کننده ترشحات و مایعات باشد، از مقادیر مختلفی پودر جذب (۳ تا ۷ گرم) استفاده می‌شود. هر چه میزان پودر جاذب بیشتر باشد، قدرت جذب محصول نیز بیشتر می‌شود.

در این مقاله از تب پوش همراه ما باشید تا با کاربردهای زیرانداز بیمار آشنا شوید. ملحفه و روتختی برای بیماستان‌ها نیز به همین شکل ساخته شده است.

زیرانداز بیمار به شکل لوزی است و علت آن این است که پودر جذب به طور یکنواخت در تمام قسمت های زیرانداز پخش شود و همچنین جلوی جا به جا شدن آن از زیر بیمار را نیز می‌گیرد. همچنین زیرانداز بیمار شامل ۵ چند لایه هستند، این لایه‌ها عبارتند از یک لایه خمیر کاغذی آغشته به پودر جاذب، یک لایه پلی اتیلن، دو لایه تیشو کاغذی جهت جذب بیشتر و یک لایه مشمایی برای جلوگیری از نفوذ مایعات.

مطلب پیشنهادی: روپوش پزشکی و کاربردهای پد زیرانداز بیمار: بعضی از افراد به دلایل مختلف مانند ناتوانی حرکتی، بیماری، کهولت سن، بارداری و غیره ممکن است نتوانند از جای خود بلند شوند؛ اما زیرانداز بهداشتی فقط محدود به موارد ذکر شده نیست و کاربردهای زیادی دارد که عبارت اند از: نگهداری از حیوانات خانگی، بانوانی که مشکل قاعدگی دارند، بزرگسالان دارای مشکل شب ادراری، بیماران بعد از عمل جراحی برای جلوگیری از خونریزی، برای بانوان پس از دوران بارداری برای جذب ترشحات بعد از زایمان، مانع شدن از انتقال رطوبت به تخت بیمار، جلوگیری از ایجاد زخم بستر، در زمان تعویض پوشک نوزادان، کودکانی که شب ادراری دارند، افراد ناتوان در کنترل ادرار، در صورت بروز نشتی‌ کوچک در ساختمان، به دلیل قدرت جذب بالای این محصول می‌توانید از آن در مدت زمان کوتاهی استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: رول ملحفه روتختی بیمارستان، انواع زیرانداز بهداشتی بیمار، زیراندازهای بهداشتی در دو نوع به بازار عرضه می‌شوند:

-زیرانداز بیمار یکبار مصرف: پس از هر بار مصرف، آن‌ها را باید دور بیندازید.

-زیرانداز بیمار قابل شستشو: مواد اولیه در تولید زیرانداز قابل شستشو به شکلی است که پس از شستشو قدرت جذب خود را از دست نمی‌دهد و شما می‌توانید تا ۵ بار آن‌ها را بشویید. اما بهتر است، در طول این ۵ بار شستشو، برای یک نفر استفاده شود. برای کودکانی که دچار شب ادراری هستند، استفاده از این محصول مقرون به صرفه است.

دوستان و همراهان تب پوش، زیرانداز بیمار قابل شستشو در مجموعه تب پوش عرضه نمی شود. تنها زیرانداز قابل ارائه توسط این مجموعه از نوع یکبار مصرف می باشد.

مطلب پیشنهادی: لباس یکبار مصرف پزشکی و انواع زیرانداز بیمار براساس سایز زیراندازهای بیمار (بروشیت) در سایزهای مختلفی با توجه به کاربری آن در بازار عرضه می‌شود که عبارت اند از:

✅زیرانداز سایز ۶۰*۶۰ این سایز مناسب کودکان است و در طرح ها و رنگبندی های مختلف به بازار عرضه می شود.

✅زیرانداز سایز ۹۰*۶۰ متداول ترین و پرکاربردترین سایز موجود در بازار

✅زیرانداز سایز ۱۰۰*۷۰ این سایز از زیرانداز مناسب افرادی است که دارای اضافه وزن هستند.

✅زیرانداز سایز ۱۶۰*۶۰ این سایز مانند: سایز ۶۰*۹۰ است. با این تفاوت که از دو طرف امتداد دارد تا به طور کامل زیر تشک را بگیرد. این سایز از زیرانداز بیمار برای افراد پرتحرک مناسب است.

مطلب پیشنهادی: خرید رول یکبار مصرف

مطلب پیشنهادی: خرید لباس بیمارستانی و مزایای استفاده از پد زیرانداز یکبار مصرف بیمار برای بهبود هر چه سریعتر بیمار و یا سالمند نیاز به مراقبت و نگهداری درست است.

وسایل و محصولات پزشکی-بهداشتی زیادی هستند که برای این منظور تولید می شوند؛ از جمله این محصولات، زیرانداز یکبار مصرف بیمار می باشد. از این زیراندازها می توان برای مراقبت از بیماران و سالمندان در منزل، بیمارستان و خانه سالمندان استفاده کرد.

استفاده از این زیراندازها به ویژه زمانی که شما مسئولیت مراقبت از بیمار،کودک یا فرد کهنسالی را به عهده دارید اهمیت زیادی دارد. استفاده از این محصول باعث جلوگیری از انتشار آلودگی و عفونت می‌شود و همچنین به مرتب بودن و تمیز ماندن تخت کمک می کند.

از ویژگی هایی که این محصول را محبوب کرده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد: آنتی باکتریال، ضد حساسیت، سایز مناسب، کیفیت بالا، ضد بو، قابلیت جذب بالا.

زیر انداز بیمار یکبار مصرف از اولین محصولاتی است که باید برای بهداشت، سلامت و جلوگیری از انتقال عفونت و بیماری تهیه شود. این محصول از سلامت شما، بیمار و خانواده محافظت می کند.

قیمت و خرید زیرانداز بیمار امروزه با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در مراکز پزشکی و درمانی در سراسر جهان، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دیگر از زیراندازهای پارچه ای استفاده نمی‌کنند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین صنعت نساجی، پارچه‌های اسپان جایگزین پارچه‌های معمولی شدند.

زیراندازها از جنس اسپان باند از لحاظ بهداشتی بسیار ایمن‌تر از نوع پارچه‌ای هستند، همچنین قیمت زیرانداز پارچه‌ای قابل شستشو نیز به صرفه‌تر از نوع قدیمی آن است. قیمت زیرانداز بیمار بستگی به میزان جذب آن و همچنین سایز آن دارد، میزان جذب به سه دسته جذب کم، متوسط و بالا تقسیم می‌شود. بدیهی است که هر چه قدرت جذب بالاتر باشد و تعداد در هر بسته بندی بیشتر باشد قیمت زیرانداز بیمار بیشتر می‌شود.

برای خرید انواع زیرانداز بیمار می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. زیراندازها در سایزبندی‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. شما باید با توجه به نیازتان و اندازه تخت، سایز مناسب را خریداری کنید. جهت خرید انواع زیرانداز بیمار از مجموعه تب پوش، در سایزبندی‌های مختلف، می‌توانید از طریق واتساپ اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: لباس یکبار مصرف ام آر آی کلام آخر اغلب مواقع ممکن است افراد نتوانند از رختخواب بلند شوند و برای رفع نیازهای روزانه خود حرکت کنند، این شرایط ممکن است به دلیل ناتوانی، بیماری، کهولت سن، بارداری و مواردی از این دست باشد، اما استفاده از زیرانداز بیمار می‌تواند به این افراد کمک کند. در این مطلب سعی کردیم مطالبی درباره زیرانداز بیمار و کاربردهای آن به شما ارائه دهیم.

سوالات متداول: سایزهای زیرانداز بیمار چقدر است؟ زیرانداز بیمار در ۴ سایز: (۶۰*۹۰)، (۱۶۰*۶۰)، (۶۰*۶۰) و (۱۰۰*۷۰) عرضه می شود.

در هر بسته چند عدد پد زیر انداز وجود دارد؟ تعداد پد زیرانداز به صورت بسته ۵ عددی و۱۰ عددی وجود دارد.