بلوز و شلوار و کلاه

اسپان باند 38 گرم، قد شلوار 100 سانتی متر، قد بلوز 80 سانتی متر و آبی رنگ توضیحات: ست کامل بلوز و شلوار و کلاه پزشکی یکی از پرمصرف‌ترین تجهیزات پزشکی به حساب می آید؛ دلیل آن هم این است که این لباس‌ها برای استفاده بیماران و مراجعین است.

همچنین گفتنی است امروزه دیگر برای رعایت بهداشت، این لباس‌ها بعد از استفاده بیمار شسته می‌شوند و به فرد مراجعه کننده فروخته می‌شود. در این صورت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی همواره به ست کامل بلوز و شلوار و کلاه پزشکی نیاز دارند.

انواع ست بیمارستانی: به طور کلی ست کامل بلوز و شلوار و کلاه پزشکی به دو نوع تقسیم بندی می‌شود: یکبار مصرف و چندبار مصرف. ست لباس‌های چند بار مصرف عموما از جنس‌ پنبه، ویسکوز، پلی استر و مخلوط آن‌ها است.

ست لباس‌ یکبار مصرف پزشکی از جنس اسپان است. پارچه ست لباس ( بلوز و شلوار و کلاه پزشکی ) یکبار مصرف پزشکی، پارچه لباس یکبار مصرف پزشکی از نوع پارچه‌های نبافته سوزنی است.

پارچه‌های اسپان باند در بافت خود حفره‌هایی دارند؛ به همین دلیل است که به پارچه سوزن سوزنی یا لایه سوزنی معروف هستند. برای لباس‌های بیمار، معمولا از پارچه ۳۵ تا ۳۸ گرمی استفاده می‌شود. این پارچه به اندازه‌ای ضخیم است که هم باعث تعرق نمی‌شود و هم مانع انتقال بیماری و آلودگی است.

ویژگی‌های پارچه ست لباس یکبار مصرف: جذب، ضد آب، مقاوم در برابر شعله، نرم و راحت، سبک، ضد حساسیت و مقاوم در برابر پارگی. موارد استفاده از ست بلوز و شلوار و کلاه پزشکی: امروزه از ست بلوز و شلوار و کلاه پزشکی در موارد و بخش‌هاب مختلف بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

به دلیل کیفیت بالا این لباس‌ها، برخی مراکز از آن به عنوان لباس بستری شده بیمار و همچنین در اتاق عمل به عنوان لباس یکبار مصرف تصویربرداری استفاده می‌کنند.

همچنین گفتنی است امروزه با شیوع ویروس کرونا تقاضای مراکز بهداشتی و درمانی به این لباس‌ها چند برابر شده است. این لباس‌ها در برابر انتقال ویروس مقاوم هستند و به دلیل بافت‌های کوچکی که دارند مانع از نفوذ ویروس می‌شوند.

در بیمارستان‌ها لباس‌های یکبار مصرف پس از استفاده دور انداخته می‌شوند؛ زیرا پس از شستشوی لباس بافت‌های آن از هم گسسته می‌شود و لباس دیگر خاصیت نفوذ ناپذیری ندارد.

مطلب پیشنهادی: خرید لباس یکبار مصرف ام آر آی، خرید ست کامل بلوز و شلوار و کلاه پزشکی به قیمت عمده، امروزه با توجه به مصرف زیاد البسه بیمارستانی در مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها، قیمت انواع البسه بیمارستانی به دلیل وجود واسطه‌های فراوان همواره دچار نوساناتی بوده است.

به همین دلیل تولیدی و پخش البسه بیمارستانی تب پوش برای کوتاه کردن واسطه، اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات خود با ارزان ترین قیمت‌ها کرده است. از این رو پیشنهاد می‌شود برای سفارش انواع تجهیزات و البسه بیمارستانی تب پوش را انتخاب کنید. برای ایجاد ارتباط تنها کافی است با ما در واتساپ در ارتباط باشید.