بلوز تک بیمار

پارچه اسپان باند 38 گرم و قد 80 سانتی متر. توضیحات: امروزه یکی از اساسی‌ترین نیازهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انواع لباس بیمارستانی با کیفیت و مرغوب است تا بیماران و کادر درمان بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

البسه بیمارستانی در دو نوع لباس‌های چند بار مصرف با قابلیت شستشو و لباس یکبار مصرف پزشکی تقسیم می‌شوند. بلوز تک بیمار یکی از پرمصرف‌ترین البسه بیمارستانی است که جهت حفظ سلامت بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای بلوز تک بیمار: این لباس‌ها با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد در مدل‌های متنوعی وارد بازار می‌شود. برای مثال: در لباس بستری بیمار، از بلوزهای چند بار مصرف استفاده می‌شود اما در اتاق عمل و برای جراحی از بلوزهای یکبار مصرف استفاده می‌کنند؛ که البته به این بلوزها گان می‌گویند.

به طور معمول گان‌های چند بار مصرف را پزشکان استفاده می‌کنند و گان‌های یکبار مصرف را بیماران و مراجعین استفاده می‌کنند. به دلیل شرایط سخت در جراحی، استفاده یک گان یا بلوز تک بیمار بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی‌های بلوز تک بیمار: از ویژگی‌های مهمی که باید در خرید بلوز تک بیمار به آن توجه کنیم، می‌توان به نرمی و لطافت جنس پارچه آن اشاره کرد؛ تا بیمار در طول استفاده از آن بتواند به راحتی از آن استفاده کند. همچنین جنس پارچه آن باید به گونه‌ای باشد که نباید حساسیت زا باشد و باعث تعرق در بیمار نباشد. دوام و کیفیت محصول نیز بسیار حائز اهمیت است؛ برای مثال پس از شستشو نباید بافت‌های آن از هم گسسته شوند.

خرید ست گان کلاه شلوار یکبار مصرف بیمار، در پایان باید بگوییم بلوز تک بیمار به صورت ست کامل گان کلاه شلوار یکبار مصرف بیمار نیز موجود است اما ما برای اینکه ممکن است شما به صورت تکی تنها به بلوز تک بیمار نیاز داشته باشید، ما اقدام به فروش تکی آن کردیم.

تب پوش، تولید کننده البسه بیمارستانی، آماده است تا با قیمت مناسب و بدون واسطه، هم به صورت عمده و هم به صورت تکی، محصولات و تجهیزات پزشکی خود را به شما عزیزان ارائه دهد. برای بررسی لیست قیمت‌ها و خرید تجهیزات پزشکی تنها کافی است در واتساپ به ما پیام دهید.